Innowacja Colourful
Colourful English- dziś utrwalaliśmy słówka związane z wiosną, dowiedzieliśmy się dlaczego kwiaty potrzebują do życia wody, na koniec wykonaliśmy pracę plastyczną o przebiśniegu.
Read more →Colourful English- dziś utrwalaliśmy słówka związane z wiosną, dowiedzieliśmy się dlaczego kwiaty potrzebują do życia wody, na koniec wykonaliśmy pracę plastyczną o przebiśniegu.
Read more →W grupie Misie dzieci realizowały kolejne zadanie z projektu edukacyjnego Witaminki- dziś poznaliśmy szpinak. Dzieci kosztowały liści szpinaku, jadły słodkie ciasto szpinakowe, malowały żółtą i niebieską farbą zielony szpinak, a na koniec bawiły się szpinakową ciastoliną.
Read more →W lutym na zajęciach terapeutycznych dzieci doskonaliły koordynację ręka – oko, percepcję wzrokową i umiejętności matematyczne. Dzieci ćwiczyły precyzję i cierpliwość. Doskonaliły koordynację obupółkulową. Usprawniały motorykę dużą.
Read more →W tym miesiącu były zabawy stopami. Zadaniem dzieci było posprzątanie drobnych zabawek stopami ???? a następnie poszukiwały skarbów w materiale sypkim oraz w kulkach hydrożelowych. Zabawa z kulkami była dla dzieci bardzo atrakcyjna i ciekawa w doznania.
Read more →Dzieci z grupy Misie miały okazję poznać kolejne warzywo. Na naszych zajęciach królowała papryka. Poznaliśmy różne paprykowe przetwory, dzieci kosztowały papryki, a także podczas śniadania mogły spróbować kanapek ze świeżą papryką. Wykonywaliśmy różne paprykowe zadania- dzieci klasyfikowały papryki pod względem […]
Read more →Colourful English, dziś dzieci z grupy Misie utrwaliły nazwy figur geometrycznych, biorąc udział w różnych zabawach dydaktycznych. Na koniec wykonaliśmy wspólną pracę plastyczną.
Read more →Walentynki to dobry czas aby porozmawiać o miłosci, przyjaźni oraz dobroci. Starsze grupy spiewały, tańczyły, tworzyły piekne kartki oraz prowadziły poważne rozmowy. Dzieci z grupy Motylki, Misie i Biedronki obejrzały przedstawienie teatralne o Dobroci❤❤❤Uświadomiły sobie, że warto mieć dobre serduszko […]
Read more →W styczniu na zajęciach terapeutycznych dzieci wyrabiały nawyki związane z kierunkiem pisania. Rozwijały funkcje poznawcze: utrwalały kształty liter, cyfr i figur geometrycznych. Wzmacniały mięśnie dłoni i usprawniały palce. W oparciu o gry i układanki dostrzegały zależności przyczynowo – skutkowe oraz […]
Read more →W styczniu motylki na zajeciach poznały różne faktury najpierw za pomocą rąk a później za pomocą stóp sprawdzały jakie w dotyku są materiały użyte do zrobienia ścieżki sensorycznej. Była również sensoryczna matematyka oraz zabawy sztucznym śniegiem. Dzieciom proponowane zabawy bardzo […]
Read more →